Виробнича практика студентів 4 курсу спеціальності “Початкова освіта”

31 серпня на платформі ZOOM відбулася настановча нарада
з практики для студентів 4 курсу спеціальності “Початкова освіта” денної та заочної форм навчання. У настановчій нараді взяли участь фахові керівники-методисти: керівник практики Коломийського навчально-наукового інституту Галина Волощук, методист з української мови і літератури Ольга Гловацька, методист з природознавства Ольга Слипанюк, методист з психології Галина Микитюк, завідувач кафедри педагогіки і психології, методист з педагогіки Оксана Поясик.
Виробнича педагогічна практика спрямована на формування
у студентів комплексу вмінь і навичок, необхідних для виконання функцій вчителя-предметника та вихователя, для здійснення всієї системи навчально-виховної роботи з учнями в закладах освіти.
Терміни проведення виробничої педагогічної практики визначаються навчальним планом і графіком навчально-виховного процесу, тривалість – 6 тижнів на початку 7 семестру 4 курсу.
Виробнича практика передбачає самостійну роботу студентів з методичною літературою, систематичне спостереження і аналіз педагогічного процесу, вивчення досвіду роботи кращих вчителів. Цей період навчального процесу доцільно розглядати і як можливість удосконалення навичок науково-дослідної роботи з актуальних проблем педагогіки, психології, методики викладання фахових дисциплін.
Метою практики є:
– оволодіння формами, методами, засобами, новітніми технологіями здійснення освітнього процесу в навчальних закладах різних типів;
– формування у студентів вмінь застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності, усвідомлення професійної значущості цих знань; виховання потреби постійного удосконалення професійних знань, умінь навичок та педагогічної майстерності;
– розвиток творчої ініціативи,
Студенти в процесі проходження педагогічної практики знайомляться з організаційною структурою освітньої організації та особливостями її функціонування, які відображаються
у притаманних освітній організації принципах, чинниках, формах організації освітніх
процесів, меті, засобах діяльності, культурних традиціях, цінностях тощо.