Музична освіта й виховання як історико-педагогічна проблема

Цікаво пройшло практичне заняття у формі теоретичної конференції зі студентами 3 курсу спеціальності 013 Початкова освіта, метою якого було проаналізувати педагогічні ідеї вітчизняних та зарубіжних композиторів про музичну освіту та виховання.
Визначними віхами розвитку європейської музичної педагогіки XX ст. стали цілісні системи масового музичного виховання дітей, створені Е.Жак-Далькрозом, К.Орфом, 3.Кодаєм, Б. Тричковим та ін. Гідне місце серед них посіли педагогічні здобут­ки видатних українських музикантів М. Леонтовича, К. Стеценка, В. Верховинця, Б. Яворського.
В умовах відродження і розвитку національної культури, актив­ного впровадження в педагогічну практику її виховного потенціалу, вивчення історії української та європейської музичної педагогіки є особливо актуа­льним, оскільки саме в минулому зосереджено прообраз сучасного освітньо-виховного процесу в Україні, для якого характерні опора на народнопісенні традиції, зародження та поширення ідей гумані­зації та гуманітаризації освіти, активізації творчого потенціалу осо­бистості.