Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду та ерудиції (В. Сухомлинський)

На практичному занятті на тему «Типи та структура уроку» з навчальної дисципліни «Дидактика» студенти 2 курсу спеціальності 013 Початкова освіта представили конспекти уроків та їх презентації.

Абрамик Яна презентувала інтегрований урок «Відкрийте янгола в серці (за  оповіданням Ольги Бусенко «Про паперового янгола»). Мета уроку: познайомити учнів з  оповіданням сучасної української дитячої письменниці Ольги Бусенко «Про паперового янгола»; удосконалювати вміння вдумливо й уважно читати; розвивати навички самостійної роботи з книгою; формувати вміння будувати власні зв’язні висловлення; розвивати пам’ять, логічне мислення, естетичні смаки;виховувати ввічливість, доброту, порядність, милосердя, охайність. Ознайомити учнів з різними видами витинанок; удосконалювати уміння та навички роботи в техніці витинанки; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності; виховувати акуратність, наполегливість, сумлінне ставлення до праці, дисциплінованість.

Сливчук Яна підготувала конспект і презентацію уроку на тему «Усне додавання трицифрових чисел виду 520+340 у 3 класі. Розширена задача на зведення до одиниці» Гасло уроку «Все, що в природі існує, математика нам порахує»

Мета уроку: ознайомити та вдосконалити обчислювальні навички учнів. Сформувати уміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці. Вдало використати міжпредметні зв’язки та виховати у дітей почуття взаємодопомоги і працелюбності, любов до математики q уважність.

Діно Лілія представила інтегрований урок з математики та природознавства в 2 класі, метою якого було закріплення умінь додавати та віднімати число 7, розв’язування задач на знаходження третього доданка, дізнатися про квадрат та повторення типових ознак осені в нашому краї.

 

Лазарович Мар’яна презентувала конспект уроку української мови у 3 класі на тему «Прикметник як частина мови» (урок засвоєння нових знань). Мета урокуформування ключових предметних компетентностей: ознайомити з істотними ознаками прикметника; формувати вміння добирати прикметники, виділяти їх з тексту.

Формування ключових компетентностей: уміння вчитися: формувати навички, давати загальну оцінку почутому, здатність переключатися з одного виду діяльності на інший, розвивати вміння організовувати своє робоче місце, доводити роботу до кінця; соціальної: удосконалювати здатність продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу; докладати власні зусилля для досягнення певного результату; інформаційної: розвивати вміння користуватися довідковою літературою; громадянської: виховувати любов до рідного краю, повагу до народних звичаїв.

Отож, творчий підхід студентів на практичному занятті ще раз підтвердило те, що урок, як цілісна система, яка реалізує освітню, виховну й розвиваючу функцію навчання, є багатогранним і багатоплановим.